Fjernbetjent sentrallås på vakumsystem?

Anbefalte innlegg

Jeg har montert sånn fjernbetjent sentral sak på en eldre audi med vakum sentrallås.

Det var en uroginal sak som bare satte mellom ledningene og styreenheten/pumpa til vakumet.

Noen som har en ide om hvor det går an å få tak i og om det funker på alle vakum sentrallåser??: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Votex var det nok du brukte. Får du tak i på Møller. Ettermontering på Audi 80, C4 etc. samt noen A4.

Har ikke forsøkt andre produkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Votex på min og et par kompiser har på S2 og Audi 80. Kjøpt hos Møller, funker gull!

Ca 1500 kr tror jeg det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. skal høre med hu surrehue på delelageret som mente det ikke gikk ann å få tak i orginalt.

skal se hva jeg finner, ellers så blir det en tlf si s&b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...original er den jo strengt tatt ikke selvom den selges hos Møller. Blir en ekstra betjeningsbrikke på nøkkelknippet ala fjernkontroll til defa alarm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedy selges forresten også hos Møller, men er som regel litt billigere å handle direkte hos importøren som i dette tilfellet er s&b.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte også å spurte møller om ettermonteringskit. Jeg visste de solgte med fikk til svar: "uhhh, øøøøømmm.. Det har vi aldri montert. Vi bruker å montere defa fjernsendere med alarm".

Så jeg ble litt irritert å måtte lete fram delenummer selv. Da var det ingen problem. Ikke original del nei, men har delenummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det delnummer til audi?

Er det samma på corrado eller golf2/3??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.