Anbefalte innlegg

hei!

har nettopp montert W8 taklampe i passaten, har kjøpt adapter kontakt slik at det ble plug and play, men hvor skal jeg koble ledningen slik at jeg får lys i de røde diodene? har en ledning som er løs på adapteret som antakeligvis skal til strøm, men hvor tar jeg strøm fra? kan jo ikke ha konstantstrøm på de heller:P

håpoer noen har gjort dette før og gidder forklare, eller noen som har en nettside lr noe sant:)

mvh Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ronny Gerhardsen her inne har gjort dette 2 ganger! På sin og på min. Han trakk ledning ned langs stolpen til hovedbryteren for lys av/på.

Han kan sikkert forklare deg hvilken ledning du skal ta strøm ifra.

Det er viktig at du tar strøm fra riktig ledning, for da funker dimmeknappen også på W8 lysene. Blir pent lys!

Lykke til!

hei!

har nettopp montert W8 taklampe i passaten, har kjøpt adapter kontakt slik at det ble plug and play, men hvor skal jeg koble ledningen slik at jeg får lys i de røde diodene? har en ledning som er løs på adapteret som antakeligvis skal til strøm, men hvor tar jeg strøm fra? kan jo ikke ha konstantstrøm på de heller:P

håpoer noen har gjort dette før og gidder forklare, eller noen som har en nettside lr noe sant:)

mvh Roger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ronny Gerhardsen her inne har gjort dette 2 ganger! På sin og på min. Han trakk ledning ned langs stolpen til hovedbryteren for lys av/på.

Han kan sikkert forklare deg hvilken ledning du skal ta strøm ifra.

Det er viktig at du tar strøm fra riktig ledning, for da funker dimmeknappen også på W8 lysene. Blir pent lys!

Lykke til!

det hadde vært nydeligt!

var det mye arbeid å strekke lednignen? mye som måtte demonteres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå inn på vwfanatic.dk der fant jeg det:) kjapp jobb, gjort på 15 min:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vært nydeligt!

var det mye arbeid å strekke lednignen? mye som måtte demonteres?

Litt "prakk", mest for å få ledningen fra lampen og bort/ut til stolpen innunder taktrekket. Ronny brukte elektrikerledning for å dytte etter. Så må man ta av beskyttelseslisten på A stolpen. Pass på at du ikke "knekker" fester eller noe.. Er egentlig bare å ta den rett av med litt press/dra/dytt teknikken. Ledingen er vel greiest og ikke legge rett oppå airbagen.. : rolleyes

Ikke noe STORT stress, bare litt kronglete...

Vær obs på at man må skjære litt i takpolstringen (skumgummien) akkurat der kontakten kommer i kontakt med isolasjonen... Den overgangen er litt større enn originalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt "prakk", mest for å få ledningen fra lampen og bort/ut til stolpen innunder taktrekket. Ronny brukte elektrikerledning for å dytte etter. Så må man ta av beskyttelseslisten på A stolpen. Pass på at du ikke "knekker" fester eller noe.. Er egentlig bare å ta den rett av med litt press/dra/dytt teknikken. Ledingen er vel greiest og ikke legge rett oppå airbagen.. : rolleyes

Ikke noe STORT stress, bare litt kronglete...

Vær obs på at man må skjære litt i takpolstringen (skumgummien) akkurat der kontakten kommer i kontakt med isolasjonen... Den overgangen er litt større enn originalen.

oki!

høres ikke så halv gale ut:) mye er vell gjort på en time tenker eg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå inn på vwfanatic.dk der fant jeg det:) kjapp jobb, gjort på 15 min:)

fin guide der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei kor kjøp dere di lampene? vill å ha, er d ikkje mulig å få tak i uten e bay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei kor kjøp dere di lampene? vill å ha, er d ikkje mulig å få tak i uten e bay?

kjøpe de på ebay, men er jo original lampe, så får nå kjøpt den på møller hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpe de på ebay, men er jo original lampe, så får nå kjøpt den på møller hvertfall!

På Møller kostet den lampen 550.- i fjor sommer. :)

Tror du må ha den ledningen utenom.. Er usikker på hvor du får den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Møller kostet den lampen 550.- i fjor sommer. :)

Tror du må ha den ledningen utenom.. Er usikker på hvor du får den.

oki,, ja da e det ned på berg å co imårra sjekke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.