G-Lader reim hopper over kanten??

Anbefalte innlegg

Sliter som pokker med at reimen går på innsiden av reimhjulet til komp. Som om reimhjulet (komp) står for langt ut.

 

Kan noen skjekke om det skal noen foring mellom.

 

GLader og feste.

 

Om det skal stå noen skive på dynamo mellom reimhjul og "propell"

 

Et hjul ser ut som og være seriøst feil. Kan kanskje være dynamohjul som er for langt inn? Mangler skive?

 

Trenger hjølp :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik så det ut på min iaffall....

Håper det kan være til hjelp...

g-lader.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg forstår deg rett, så står laderhjulet ditt litt for langt unna selve laderen?

Da har du sannsynligvis bredreimsdrift på laderen din. Dvs. de 2 tagghjulene mellom laderhjulet og laderen er noe bredere enn originalt. Løsningen da er jo å dreie av et stykke på laderhjulet, slik at det kommer nærmere kompressoren, og reima får en rett bane å gå.

 

Hmm, reima faller av skriver du...kan jo ikke akkurat ha brede kanter på reimhjulet da, ville heller ventet den hadde gått av.

 

Skryter ikke på meg noen tegnekunnskaper, men det røde området dreies vekk : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mangler jo et hjul Nikolai... det innerste på akslingen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar og fine bilder/tegninger gutter :D.. ser ut til og være fikset nå. La en skive bak reimhjulet på dynamo og alt var i orden på alle hjul.. ;)

 

Så var det abs bremsene... hehehe.. :D

Er helt døde. skal på verksted og få alt justert opp får ha dem og ta en skjekk da.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...Ja det ble delt i to da den lille sprekken på toppen der dukket opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.