#1 Skrevet April 20, 2008 skulle bytte klossene bake idag, fikk av caliptern og alt det der, men morroa starta når alt skulle på igjen... Jeg får ikke pressa bremsesylinderen inn en eneste millimeter, jeg har lufta, skrudd, prøvd med skrutvinge og ingenting hjelper: bh :: bh : noen som kloke hoder der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Du veit at du må skru og presse stempelet innover samtidig? Skrues med klokka og presses? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Hett tips: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=506&iItemId=82465 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Eller så er det kansje lurt å kjøpe haynes boka.... det står faktisk mye lurt i den!!! som foreksempel tips til hvordan skru inn bremse calipterene bak uten spesial verktøy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 byttet selv i forgårs. måtte kjøpe den fra linken over hos biltema. den gjorde susen. verd de 110kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 Takk for svar! jeg sjekka med noen forhandlere for å fine ut av dette, presse og skru samtidig faktisk, det gjorde susen:D Nye bremser er montert:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Hehe.. Det var mitt første møte med Audi også, men jeg var ikke VACN-medlem da, så jeg måtte ty til emailforumet på audifans som jeg var med i da. Fint at jeg fikk problemet på kvelden, for da er de oppe i USA, og jeg fikk svar 5 min etterpå! Her går det til tider enda kjappere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2008 hehe, ja dette forumet har hjulpet meg mer en noe annet når man lurer på noe, plages osv... mye skryt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...