#1 Skrevet April 20, 2008 Som tittelen sier, hvor er det plassert?? Har ikke prøvd å finne ennå....... 97 1.8T FWD AEB Takk for svar: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Ligger oppunder bak rett fremfor høyre bakhjul. å du skal være glad du ikke har quattro i dette tilfellet:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Ligger oppunder bak rett fremfor høyre bakhjul.å du skal være glad du ikke har quattro i dette tilfellet:o Okei:) Takk for svaret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 Låner tråden din til å spørre om hvor bensinfilteret da vil befinne seg på quattro? (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 Samme sted, men klemt oppunder ved siden av tanken og karosseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2008 Satan så knotete å få byttet...en skrue som må løsnes, og min erfaring med denne er at den lar seg skru 1/12 runde for hver gang en må bytte tak...og jeg opplevde den som lang..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2008 Sikkert veldig dumt spørsmål men må bensintanken være tom når man skal bytte filteret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2008 Låner tråden din til å spørre om hvor bensinfilteret da vil befinne seg på quattro? (A) Ligger på samme plassen som på FWD men er et helvete å komme til på quattro da alt er iveien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2008 Sikkert veldig dumt spørsmål men må bensintanken være tom når man skal bytte filteret?? Nei,ikke så sant du "klemmer" igjen slangen i fra tanken -> filteret med en tang etc. Gjorde det begge veier i fra filteret jeg,så jeg slapp og få noe fueldusj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2008 Løsner du tanken på "drabåndene" festebåndene og bryter den litt nedover blir det om ikke annet litt lettere, men ja, det er temmelig trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2008 Nei,ikke så sant du "klemmer" igjen slangen i fra tanken -> filteret med en tang etc. Gjorde det begge veier i fra filteret jeg,så jeg slapp og få noe fueldusj. Ok.. Takk for svar. Tenkte det kanskje var litt rart att en eventuelt måtte kjøre bilen tom for bensin først hehe Har bestilt filter så det var godt noen starta denne tråden for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2008 Ok.. Takk for svar.Tenkte det kanskje var litt rart att en eventuelt måtte kjøre bilen tom for bensin først hehe Har bestilt filter så det var godt noen starta denne tråden for meg Jo bare hyggelig: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...