Anbefalte innlegg

Hadde vannlekkasje i min 98 modell passat for en stund siden. Vannet er tørket opp og gulvet er tørt nå, men det elektriske har tatt kvelden. Ingen av de fire el vinduene fungerer, sentrallåsen virker ikke, og lyset i kupèen er dødt. Jeg kjøpte ny comfort-enhet, den som ligger under gulvtrekket på førersiden, men den hjelper ikke på problemet. Det er så sinnsykt med ledninger og relèer der jeg har hatt lekkasje at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å feilsøke! Møller bil skal ha en formue for å feilsøke for meg, så det er utelukket! Alle sikringene i siden på dashbordet er hele. : klø :

Noen som har noen tips?

mvh T.K:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet. Eg tok opp gulvtrekket der comfort modulen ligger. tok av stripsa som holdt kabel stokkane sammen... og begynte å leit etter feil på kabler. masse koblinger der der i ommrådet som er lodda sammen. Eg fant mege brudd her. skøyter som hadde tatt inn vann, det løyste min feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet. Eg tok opp gulvtrekket der comfort modulen ligger. tok av stripsa som holdt kabel stokkane sammen... og begynte å leit etter feil på kabler. masse koblinger der der i ommrådet som er lodda sammen. Eg fant mege brudd her. skøyter som hadde tatt inn vann, det løyste min feil..

Ok! Skal ta en kikk på det! Takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.