ABS (problem med Audi 100 92-mod, lampen lyser)

Anbefalte innlegg

hei jeg har litt prob med abs dette er en audi 100 92 mod,det lyser i lampa ,jeg har vasket sensorene men det nyttet ikke,det er en bryter inne i bilen hvilke funksjon har den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger et abs rele inni veggen på venstre side. rett ved "hvileplaten" for venstrefoten. bak dekselet der er et rele. oppå det rele'et er det en 10A sikring. mest sannsynlig er den røket.. prøv det sjekke det. enkleste og billigste feilen. 2 stjerneskruer og dekslet er løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger et abs rele inni veggen på venstre side. rett ved "hvileplaten" for venstrefoten. bak dekselet der er et rele. oppå det rele'et er det en 10A sikring. mest sannsynlig er den røket.. prøv det sjekke det. enkleste og billigste feilen. 2 stjerneskruer og dekslet er løst.

tusen takk,det er dette som er bra med forum,det er altid noen som vet noe om noe: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjelder dette flere audier og vw??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vitt jeg vet så gjelder dette bare audier som kan ta av og på ABSen via knapp i coupè'en, som S4 fra 92 til 94? Men kem vet, dette må andre selv finne ut om sin bil, om de har et slikt ekstra relè.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.