Oslo: Kolonne til Die Aller Vaerste?

Anbefalte innlegg

Noen som skal til Die Aller Vaerste treffet på søndag? Kanskje få til kolonne kjøring dit? for jeg har ikke peiling på hvordan man kommer seg dit:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal iallfall dit : ja : Har pleid å møtes med Corrado-gutta på parkeringsplassen ved Tusenfryd og kjøre samlet kolonne nedover, så blir vel noe tilsvarende i år også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det dere møtes der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kraft av at treffet begynner rundt kl. 10 møtes vi vel rundt 08.45 på Tusenfryd og drar derfra i 9-tiden tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere bruke en time fra Tusenfryd til Ås?

 

Sjekk ut treff tråden så finenr der kart og slikt.. Ligger midt i Ås, ikke så vanskelig å finne frem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man er på Tusenfryd er man jo nesten framme. Hva med noe fra Esso på Ryen? Der kommer jo folk fra alle kanter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere bruke en time fra Tusenfryd til Ås?

 

Sjekk ut treff tråden så finenr der kart og slikt.. Ligger midt i Ås, ikke så vanskelig å finne frem!

 

Nå har jeg ikke skrevet noe konkret tidspunkt, men kan gjerne si at vi møtes på Tusenfryd kl 09.15 og drar derfra kl. 09.30 : ja : Men av erfaring er det som regel alltid noen som ringer at de er 5-10 minutter sent ute og ber kolonnen vente, derfor la jeg inn en kansje vel stor buffer :o

 

Når man er på Tusenfryd er man jo nesten framme. Hva med noe fra Esso på Ryen? Der kommer jo folk fra alle kanter.

 

Tusenfryd er greit for folk som evt. kommer fra Ski / Langhus / Vinterbro, og kommer folk på E18 er det ikke alle som kan veien gjennom tunellen til Ryen. Og så var det der vi møttes på vei til Vaerste i fjor ;) Det er jo ingenting som hindrer folk i å kjøre samlet fra Ryen til Tusenfryd, men kolonnen starter offisielt på Tusenfryd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrevet noe konkret tidspunkt, men kan gjerne si at vi møtes på Tusenfryd kl 09.15 og drar derfra kl. 09.30 : ja : Men av erfaring er det som regel alltid noen som ringer at de er 5-10 minutter sent ute og ber kolonnen vente, derfor la jeg inn en kansje vel stor buffer :o

 

 

 

Tusenfryd er greit for folk som evt. kommer fra Ski / Langhus / Vinterbro, og kommer folk på E18 er det ikke alle som kan veien gjennom tunellen til Ryen. Og så var det der vi møttes på vei til Vaerste i fjor ;) Det er jo ingenting som hindrer folk i å kjøre samlet fra Ryen til Tusenfryd, men kolonnen starter offisielt på Tusenfryd :)

 

Kolonnen startet på Ryen i fjor den Mikael med stopp på Tusenfryd for og møte Corrado gjengen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonnen startet på Ryen i fjor den Mikael med stopp på Tusenfryd for og møte Corrado gjengen;)

 

I stand corrected : flau : Fant mine bilder fra i fjor, og de startet på Tusenfryd, så får bare beklage :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man er på Tusenfryd er man jo nesten framme. Hva med noe fra Esso på Ryen? Der kommer jo folk fra alle kanter.

 

Er med på å møtes på Ryen jeg:) Så kan vi kjøre sammen videre mot Tusenfryd....

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Map24 mener at det er 23 minutters reisevei fra Ryen til Tusenfryd og 11 minutter derfra og til landbrukshøgskolen, så om vi drar fra Esso Ryen kl 0915 har vi GOD tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal man møtes på Ryen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Esso Ryen kl 9.15 PRESIS.....

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel møtes på Ryen slik at det passer med å være på Tusenfryd senest kl 09.30 da det ikke er sikkert at folk som har sett denne tråden tidligere og fått med seg tidspunktet stikker innom igjen før avreise i morgen :o

 

Men drar man fra Ryen kl. 0900 burde det jo være greit da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får man møte opp litt tidlig på Ryen, så man er sikker på å rekke avreisen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fra Ryen 0915. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg får rotet meg ut av senga og får hengt meg med også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fra Ryen 0915. :)

 

*kremt*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt*

 

Det skjedde ja:p

 

var ikke mange som møtte opp på ryen... var vell 4 biler bare.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.