#1 Skrevet April 20, 2008 Som topic sier. Er det forskjell på antenne mottakeren(den som man skrur antennen på) fra forskjellige audi modeller eller andre bil merker også?, eller kan jeg montere fra hvilken som helst bil så lenge den passer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 Tenker du på antennefoten som sitter fast i karosseriet eller selve antennepisken? De aller fleste VAG-biler (ihvertfall av nyere dato) har vel forsterker i annnefoten. Hvorvidt disse går om hverandre er jeg usikker på, men jeg vil jo tro de er nokså like. Men - det kan hende jeg tar feil (har skjedd før). Hvis det er selve antennepisken du tenker på, så er denne tilpasset både det frekvensbåndet du lytter på og det faktum at det sitter en forsterker i antennefoten. Jeg prøvde med en kort aluminiumsantenne her forleden dag, da jeg ikke synes noe særlig om den "langpisken" som står originalt på min Passat. Det så meget bedre ut med en kort aluminiumsantenne, men etter en kort kjøretur monterte jeg kjapt originalpisken igjen. Radiosignalene ble så dårlige med den korte antenna, at som den "radiot" jeg er, så holdt det rett og slett ikke mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...