#1 Skrevet April 20, 2008 Hei Jeg så en grå A6 / S6 sedan i Olso for noen uker siden parkert på Brynseng. Den hadde TC-racing molde klistemerker på sølv sidelistene sine. Den hadde svart grill, rs6 felger, sota ruter, svære potter og klistemerker over hovedlykta som var formet som øyelokk. Noen som vet hvem som eier denne? Lurte egentlig bare på hva slags potter denne bilen hadde (Størrelse, pris og hvor de kan fås kjøpt). Noen som vet? Reinart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 høres ut som Jan-Andre Tærud sin han har gjort mer en det som er på bildene tror jeg.... http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 Ta en telefon til TS-Racing på Lørenskog. Det er de som har sveisa eksosen på den! Det er nok bilen til Jan Andre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 Jeg ringte TS og de var ikke særlig behjelpelig når det gjaldt disse endestussene som jeg så på denne bilen. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2008 Ring 97414375, han vet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...