#1 Skrevet April 21, 2008 Hei. Har problemer med å åpne førervinduet mitt. Dette skjedde først forrige uke, men så funka den igjen. og nå funker den ikke i det hele tatt! Venstre vindu bak får jeg opp fra bryteren på døra, men ikke fra bryteren fra dashbordet. Vet ikke om dette har noen sammenheng? De andre vinduene funker både fra døra og dash. gjelder en golf mk3 gti 16v mvh Adem Can 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2008 Hørs ut som dårlig kobling i bryteren i dashen. åpne å se om det er irra elns på tilkoblinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 veldig ofte så er det brudd i ledningene mellom dør og bil, sjekk derfor ledningene i belgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 Hørs ut som dårlig kobling i bryteren i dashen. åpne å se om det er irra elns på tilkoblinga! det skal jeg sjekke ut.. takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 veldig ofte så er det brudd i ledningene mellom dør og bil, sjekk derfor ledningene i belgen. tenkte det er der feilen er jeg også. takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...