#1 Skrevet April 21, 2008 På servopumpa til Audi 100/200, hvordan o-ring skal på plass på de store "skruene" som står rundt? Jeg orker ikke kjøpe et helt sett på møller Trenger bare én ring. Er det mulig å bare fjerne hele ringen og bruke kobberfett istedetfor? evt en kobber-ring? Ringen som står der nå er blåst rett ut, har hatt et like stor forbruk av o-ringer som servoolje på den skrua der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2008 Du må ha en likedan pakning, ingenting annet tetter. Møller selger ny skru med pakning for noen få kroner, delenummeret husker jeg ikke men det ligger en god del tråder her om det allerede. Du kan jo se om søkefunksjonen bringer noen lykke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 Hm, Møller sa at de kun hadde rep-sett til hele pumpa som lå på 4-500 noe kroner til meg, når jeg slang innom. Fikk en o-ring av dem som bare spratt rett ut igjen etter et par kilometer.. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 026 451 541 mener jeg delenummeret på skruen er. Kostet ca 40 kr sist jeg kjøpte for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 Ok, takker for det Da skal jeg se om jeg får ordnet den gamle 100'n. Da kommer dilemmaet om jeg skal selge den for å legge pengene i 200'n, eller gjøre noe gøy med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2008 Disse skruene får du kun opplyst på møller hvis du treffer rette personen. Har nettopp kjøpt selv, og første gangen jeg var innom så fikk jeg dette rep settet, mens andre gangen så gikk en fyr å bare fant skruen til meg. uten å sjekke opp hva den het. Har de liggende hjemme, og kan sjekke delenummeret sånn at du er helt sikker. Tror jeg betalte 44 kroner for skruen og pakningen. Du bør og bytte både skrue og pakning, og ikke bare pakning. Pleier ikke å holde lenge hvis du kun bytter pakningen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2008 Hehe, det har jeg merket, ja. Har brukt et utall slike pakninger, og et utall liter olje Sjekk gjerne nummeret ja Takker for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2008 på de posene eg har fått så står delenummer 026145541, schraubensatz... Det e skrue og pakning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2008 Oki Takk skal dere ha Får tute innom Møller for å mase etter den skrua og ikke hele repsettet, for den pumpa skulle være overhalt for ikke lenge siden. Bare en feil pakning på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2008 Lyder det norske navnet; 026145541- Låseskrue med pakning:) Må ha en slik jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2015 Hei! Fins denne skruen med pakning i handelen enda? Var nettopp innom møller men de hadde bare hele pakningsettet til over 600kr. Fant igjen posen fra sist jeg kjøpte, lenge siden 17.06.2005 står det på posen delenr. 026145541 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...