Photoshoot: Red s2`s and a blue bastard!

Anbefalte innlegg

Noen bilder tatt her en kveld. Enjoy!

bilder 20.04.2008 162 (Small).JPG

bilder 20.04.2008 166 (Small).JPG

bilder 20.04.2008 167 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange pene bilder ja! Å visst du finner et litt mer "interessant" location så bli dette KNALL:) Stå på!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød S2 Avant er ikke feil : vinke :

Konge biler !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut! Nice med strøken rødfarge...

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kule bilder! søt bamse... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene biler og bilder. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine bilder og flotte biler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt flotte og strøkne de to S2`ene!!!!! Den blå også da, men er litt "retro": smil :

Hvem eier disse bilene, ser de står på butikk prøveskilt, tilsalgs eller??? Info??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt flotte og strøkne de to S2`ene!!!!! Den blå også da, men er litt "retro": smil :

Hvem eier disse bilene, ser de står på butikk prøveskilt, tilsalgs eller??? Info??

Den ene eies av Emil Morewood. Han var/er medlem og har også en tråd fra motoroverhaling/trimming.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117742

Den andre veit jeg ikke om jeg får lov å si navnet til. Begge er privateide, men nylig restaurert/oppbygd etter lengre tids "dvale" :) Derav ikke registrert enda. Den med nuvohjula er jo så å si som ny å se på. Begge blir nok å se på Hadeland til helga om været blir ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte bilder og ikke minst biler, regner med at jeg kommer og kjører kolonne til Jaren med dere på lørdag ;)

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode bilder ja! Herlig å se så fine S2'er, ikke det at den blå ikke var pen men det er noe spesielt med de gamle asså. Ingenting som kan måle seg når de er i den standen der. Alltid hyggelig å se at folk liker å ta vare på det andre(uvitende?) tror gammalt skrot.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker utsende på s2 avant.. Må gå til innkjøp av en sånn en hvis jeg kommer over en som er ålreit etter at jeg er ferdig i millitæret og fått meg en jobb...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastiske bilder og flotte biler (bare fjern øyelokka..):)

IAT på den med det åpne Green filteret må dog være rimelig høy, med null skjerming.. bankesensorene må jobbe overtid : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastiske bilder og flotte biler (bare fjern øyelokka..):)

IAT på den med det åpne Green filteret må dog være rimelig høy, med null skjerming.. bankesensorene må jobbe overtid : eek :

IAT?? Innsugslufttemp? Veit ikke helt, er nok mye mulig, men bilen er knapt kjørt av nåværende eier enda, så han kjenner den vel egentlig ikke så godt. Regner med at det finnes planer om et varmeskjold der uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IAT?? Innsugslufttemp? Veit ikke helt, er nok mye mulig, men bilen er knapt kjørt av nåværende eier enda, så han kjenner den vel egentlig ikke så godt. Regner med at det finnes planer om et varmeskjold der uansett.

Yep, IAT=intake air temperature. Manifold, downpipe, etc holder 300-400 grader selv etter at motor er slått av, så et helt uskjermet filter vil dra inn glovarm luft, spesielt i lav hastighet. Massivt effekttap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og vil se mere:-) Så utrolig pent.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.