#1 Skrevet April 21, 2008 Er det noen som ska på Lånke lørdag 26/4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2008 Jeg skal ivei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 Vi blir vel sikkert en gjeng som drar herfra også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 Sorry lads... reise t Haugesund på onsdag å ska arbe, men ha no itj vorri heim i N-T uansjett da, så.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 jeg skal nå iallefall dit få litt vårstemning med lukten av svidd gummi og eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2008 Av erfaring fra tidligere år , så er dette etter min mening det beste treffet som holdes på lånke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2008 Jeg skal ivei, men tror ikke jeg får ferdig turbo prosjektet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...