#1 Skrevet April 21, 2008 Hei. I dag har jeg et corrado g60 instrument i golfen. Men nå ønsker jeg å bytte ut dette til et golf g60 instrument. Problemet er at når jeg kobler opp dette, så vil ikke turteller, samt noe info i kjørecomputer fungere på golf instrumentet. Alt fungerer helt fint i corrado instrumentet når dette er koblet opp. Har nå prøvd 3 forskjellige golf g60 instrumenter, men ingen virker. Tviler på at alle 3 er defekt. Har også skiftet ledningen fra sikringsboks til instrument. Jeg begynner å gå tom for ideèr, men kan det være forskjell på corrado g60 hjerne og golf g60 hjerne? Noen som har vært borti dette problemet før? Ønsker råd/tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 Ingen som har vært borti dette problemet før? Noen som har en golf g60 hjerne å selge/låne bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2008 Du kan få låne eller kjøpe en av meg. 1000,- kroner. Må bare sjekke at alle jeg har virker først. Har du sett i skjemaene som ligger i golf 2 manualer tråden jeg har laget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2008 Du kan få låne eller kjøpe en av meg. 1000,- kroner. Må bare sjekke at alle jeg har virker først. Har du sett i skjemaene som ligger i golf 2 manualer tråden jeg har laget? Dette er jo egentlig bare et skudd i blinde, men må nesten prøve alt. Er hjernen fra en golf g60 med analogt speedometer? (med wire?) Du har vel ikke golf g60 instrument med kabel til sikringsboks også? Kunne godt tenke meg å låne hjernen for å teste? Kjøper den selvsagt om den funker hos meg. Skal undersøke litt mer i de skjemaene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2008 Dette er jo egentlig bare et skudd i blinde, men må nesten prøve alt. Er hjernen fra en golf g60 med analogt speedometer? (med wire?)Du har vel ikke golf g60 instrument med kabel til sikringsboks også? Kunne godt tenke meg å låne hjernen for å teste? Kjøper den selvsagt om den funker hos meg. Skal undersøke litt mer i de skjemaene. Analogt speedometer, ja. Jeg har en komplett Golf G60 som går, og instrumentet virker på + 1 hjerne fra golf + 2 hjerner fra passat + et ledningsnett som er under montering på syncroprosjektet. Samt et ledningsnett som henger på en motor som skal selges. Du kan jo ta en tur på verkstedet vårt en dag, så kan du prøve litt forskjellig. Jeg har desverre ingen G60 instrument som ligger løst, men jeg har et fra passat med kjørecomputer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2008 Analogt speedometer, ja. Jeg har en komplett Golf G60 som går, og instrumentet virker på + 1 hjerne fra golf + 2 hjerner fra passat + et ledningsnett som er under montering på syncroprosjektet. Samt et ledningsnett som henger på en motor som skal selges. Du kan jo ta en tur på verkstedet vårt en dag, så kan du prøve litt forskjellig. Jeg har desverre ingen G60 instrument som ligger løst, men jeg har et fra passat med kjørecomputer på. Fine greier. Hvor er verkstedet du holder til? Noen mulighet for å hente noen deler å låne med seg det hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2008 Fine greier. Hvor er verkstedet du holder til? Noen mulighet for å hente noen deler å låne med seg det hjem? Krokstad, 10 min fra ski. Det går sikkert bra å låne noe. 930 40 722 bare ring meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2008 Har vært heldig å fått låne 2 stk g60 hjerner av Andreas, men dette løste ikke problemet. Er nok kanskje en feil på ledningsnettet mitt en plass og jeg er i gang med feilsøking, men dette tar tid når man ikke har en annen bil å sammenligne med. Men men.. får bare lese koblingsskjemaer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...