Hva salgs skrifttype er quattro logoen ?

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på "quattro" dekaler på coupe`n så jeg bare lurer på hvilken skrifttype de orginale er ?

Den i toppen på frontruta står øverst på ønskelista, men har tenkt litt på å ha på sidene og bare ikke så store som de orginale.. Lekte litt i zoombrowswer for å se, nærmeste jeg kom var dette.. En skrifttype som heter freshbot, hva tror folket ?

 

 

IMG_0053-quattro.jpg

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi har egen font, søk på Google. Har den liggende et sted, husker bare ikke hvor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi quattro og ikke Audi Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi quattro og ikke Audi Quattro.

 

Klar over det, men freshbot hadde ikke små bokstaver ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og min mening er at noe annet enn tilnærmet originalt blir feil.......

Helt enig, bare syns de orginale som dekker både bakskjerm og dør (Per Lindgren hadde vel slike tror jeg?) blir litt voldsomme

Mulig det blir kun den i frontruta, vi får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, bare syns de orginale som dekker både bakskjerm og dør (Per Lindgren hadde vel slike tror jeg?) blir litt voldsomme

Mulig det blir kun den i frontruta, vi får se :)

 

Original font er viktig, men størrelsen kan jo justeres (synes jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, bare syns de orginale som dekker både bakskjerm og dør (Per Lindgren hadde vel slike tror jeg?) blir litt voldsomme

Mulig det blir kun den i frontruta, vi får se :)

 

Det stemmer, min Cq hadde quattro-skrift over hele siden av bilen. Det ble litt for mye av det gode, så jeg fjernet det etterhvert.

 

Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den.

 

DCP_0017-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.