VACN Rudskogen/Fredriksten Festning

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ville bare følge opp og påminne folkene i klubben om helgen den 10/11 mai. Lørdag Trackday VACN, søndag Utstillingstreff Fredriksten Festning i Halden.

 

Dette må være en gyllen mulighet for samtlige medlemmer å tilbringe en helg i Solfylte Østfold :)

 

Lørdag blir jo en dag med fart og spenning, og søndagen en fin familiedag med forhåpentligvis MASSE biler og folk. Og muligheten til litt "harry" handel i svinesund som ligger 15 min unna.

 

Det er tråder om begge treff, men ingen om at dette er en topp anledning til å få med seg begge treffene i samme helg :) Er jo ikke alle som er kjent med at Rudskogen og Fredriksten i Halden ligger bare 40 min unna hverandre og at det er jo alltids en mulighet å ta seg en pils på lørdagskvelden i en østfold by :)

 

Lodder stemningen her jeg, bare for å "reklamere" for begge treff : vinke :

 

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi tilgang til Rudskogen på fra fredag kveld eller hva?

 

Det er Trackday.no på fredagen fra kl 17.00 21.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi tilgang til Rudskogen på fra fredag kveld eller hva?

 

Det er Trackday.no på fredagen fra kl 17.00 21.00.

 

Det hadde vært noe! Har på følelse at dette kommer til å bli en "hard" helg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært noe! Har på følelse at dette kommer til å bli en "hard" helg :D

 

 

Det er helt riktig det. Vi ses Chris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt riktig det. Vi ses Chris..

 

Hehe, den er grei Øystein ;) Du vet jeg har soveplasser til overs hvis telt ikke er aktuelt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe som kan svare på spørsmål her eller? Mulig for folk og overnatte fra Fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som noe jeg må få med meg i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvem som står for treffet på lørdag jeg? Sende PM til Ken Arne?

 

Hadde vært snasent for folket å få muligheten til å overnatte natt til lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra med Sirup i denne klubben om dagen. Står jo pent lite info på hovedsiden å gitt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå sendt PM til Ken Arne, og får se om han får sjekket dette opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe som kan svare på spørsmål her eller? Mulig for folk og overnatte fra Fredagen?

 

Hei.

Det er overnattingsmuligheter i Halden, f.eks Kaserna som ikke ligger veldig langt unna der treffet skal være..

I tillegg har vi jo Quality hotel i Sarpsborg ved E6, så det burde vel være muligheter for overnatting, kjenner dere noen som går det jo an og overnatte der og i tillegg få seg noen pils på lørdag;) Hehe.

Men det er hvertfall overnattings muligheter runt omkring i området.

 

Mvh

Kim R. Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det er overnattingsmuligheter i Halden, f.eks Kaserna som ikke ligger veldig langt unna der treffet skal være..

I tillegg har vi jo Quality hotel i Sarpsborg ved E6, så det burde vel være muligheter for overnatting, kjenner dere noen som går det jo an og overnatte der og i tillegg få seg noen pils på lørdag;) Hehe.

Men det er hvertfall overnattings muligheter runt omkring i området.

 

Mvh

Kim R. Stendal

 

Tror du missforstår Kim, Petter lurer på om det går ann å overnatte på rudskogen fra fredag til lørdag. Ikke om det er noen steder i nærheten. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta festen hos meg på fredags kvelden om det skulle knipe da.... Merkelig at ingen kan svare på dette spørsmålet. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du missforstår Kim, Petter lurer på om det går ann å overnatte på rudskogen fra fredag til lørdag. Ikke om det er noen steder i nærheten. : vinke :

 

Var det ikke det jeg sa a`? hehe:P :nana:

Jaja, men da fikk folk litt info her da.. :)

Det er nok dårlig med overnatting der oppe, eneste som blir er det jeg nevnte, quality i Særp tenker jeg.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe dette var jaggu ikke enkelt. Det vi lurer på er om Vi har tilgang til Rudskogen fra fredags kveld, ikke om det er noe hotell mm i nærheten. Mange som sikkert ønsker å campe fra fredagen. Får vel svar fra herr Skonter iløpet av dagen.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=152

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra Skotner. Vi kan overnatte fra fredag til lørdag inne på omeråde.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra Skotner. Vi kan overnatte fra fredag til lørdag inne på omeråde.. :)

 

 

Hehe, JEG skjønte hva du ville frem til ;) Kjempebra! Selv om jeg bor i sarp så kan det kanskje tenkes at jeg tar telt på plassen jeg også :D Eller, er jo varmere hjemme :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man kjøre med prøveskilter?

 

Har en 100 Tq som kunne få luftet seg litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at man må få med seg førermøtet kl 09.00 for å kunne få kjøre på banen, eller kan man komme å hoppe inn senere på dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.