Vestfold: Grattis til Skotner!

Anbefalte innlegg

Da var valget over, og vi får bare gratulere Andreas med 'seiren', vi i Vestfold håper jo selvfølgelig at vi nå får ny asfaltbane med F1-spec et sted i Vestfold, samtlige hovedtreff og helårs ishall for isbanekjøring.. :P

Når kommer den nye bilen, Andreas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer,Sjef!:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg fått lest møtereferatet også. Gratulerer med valget til vår nye leder ja:) Har stor tro på styret slik det ser ut nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for trivelige ord folkens. BE har jo mye gode ideer her, så her er det bare å stå på skjønner jeg... er godt å kunne gå fra å en gang sitte som lokallagsleder i Vestfold til å kunne være med mer sentralt. Da er det jo også godt for Vestfold sine medlemmer og vite at kommandoen nå ligger lokalt ;)

 

Vestfold er selvfølgelig en viktig region for meg uten å utelukke noen andre, så håper vi får til mye moro i regionen fremover. Er jo også en av de regionene hvor medlemmene er mest tilknyttet hverandre så er en bra region og bo i.

 

Da får vi begynne med formel 1 anlegget og fortsette derifra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi begynne med formel 1 anlegget og fortsette derifra ;)

 

Jeg har spade og trillebår, bare si fra! : vinke :

Men vi trenger kanskje noen slike?

882_MJA08DIV_IMG_6418.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Andreas, vel fortjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattulerer... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.