#1 Skrevet April 22, 2008 Kor kan eg få senkt bilen min fort å ikje for dyrt???? Ser nå at med 225/30-20 så ser det ut så bilen går på tærne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 snakk med tom are her på forumet.. ingen som har klart å slå han på pris av det jeg vet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 Spørs om det blir så veldig fort. Stikk innom autospar på forus Svein, se om de har noen fjører på lager til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2008 Hvis ikke har maxbo tilbud på vinkelslipere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2008 Hørte med Kvål uto idag. Di sko ha 9000 for HR ferdig montert inkl hjulstillingskontroll. E ikje dette ganske dyrt,eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 H&R er jo god kvalitet, og verksted pleie ta någen tusenlapper for å montere + 1500 for firehjulskontroll. Så for deg så ikje gidde jørr ein drid sjøl.. fyr på. Kan jo prøva å pruta det ner litt med någe VACN jabbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2008 Hørte med Kvål uto idag.Di sko ha 9000 for HR ferdig montert inkl hjulstillingskontroll. E ikje dette ganske dyrt,eller??? Naaai, syns sje d va så gale... H&R e bra greie d då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2008 hva fornoe av H&R var det da? Kun fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2008 Jupp.Kun fjærene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2008 Det var jo litt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2008 9 lappa. Å juskus. Suns det hørtes ud til å vær litt i det dyraste, hvertfall for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2008 ett sett med H&R fjøre kosta 2500 - 3000 lappa nytt, så hvis dai sga ha bortimod 6 lappa for montering å justering syns nå æg da va rått...bytte du di sjøl så spare du 4,5k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2008 Men så e det di så ikje gidde jørr ting sjøl då.. Hint hint Svein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2008 Di sko ha 1500 for justeringå 6 tima arbeid. Men nå ska eg levera bilen inn på tirsdag te Haukalid auto heller Han sko ta jobben for 7000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...