#1 Skrevet April 22, 2008 noen som med på å få til ett (treff/samankomst på åndalsnes? vi får bruke og holde til rundt heggen bygge/statoyl på åndalsnes. kordan er interessen for noe slikt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 Klar som et egg....stiller gjerne jeg Tommy:) Bra tiltak...bare å bestemme en dag egentlig?? Tatt det før Våler kanskje?? Slik at folk får litt gnisten før treffene begynner for fullt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 Er dessverre billøs, selv om det høres morsomt ut. Er jo vær for det og nå iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2008 laurdag 10 mai kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2008 10mai=Rudskogen! Prøv en annen dato? Jeg har evnt bil du kan kjøre med Knut Arne! Regner med det går bra å ta det en annen helg, 24/5? TS-Racing Molde stiller med Mobilt chip verksted og premier har jeg fått beskjed om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2008 24.mai går finfint for min del. Stort sett alle lørdager faktisk.. Er i tenkeboksen ang bil, ikke umulig det blir noe likevel. Golfen har time på Bjarne den 13mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Skal ikke prøve å dra med Ålesund gjengen samtidig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 24 mai høres bra ut det, godt å se at det mer en BMW her i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Da er treffdato bestemt.... Mer info finnes her! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=120964 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...