#1 Skrevet April 22, 2008 Jeg har ettermontert automatisk lyktejustering og prøver og sjekke om det er i drift... Hvordan kan jeg sjekke det? (jeg har vag-com om nødvendig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 xenonlyktene justerer seg helt ned, for så å stille seg inn i riktig høyde hver gang du starter bilen.. skjer dette, skal vel alt være i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 KJør sakte over noen veihumper, vel og merke når det er mørkt, så ser du at lyset går først litt ned, og deretter opp når du er over humpen med forhjulene (og bakhjulene, slik at bilen stuker), etterpå vil de være i nøytral posisjon igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2008 KJør sakte over noen veihumper, vel og merke når det er mørkt, så ser du at lyset går først litt ned, og deretter opp når du er over humpen med forhjulene (og bakhjulene, slik at bilen stuker), etterpå vil de være i nøytral posisjon igjen. Dette skjer bare på biler med aktiv lyshøydejustering, noe A6 før facelift ikke har. er er det bare statisk lyshøydejustering, dvs at det er mer treghet i systemet. Det du kan gjøre, siden du har vag-com, er å åpne [55 - Xenon Range] og velge Output Test. Der tester du funksjonene, og ser da om lysene går opp og ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2008 Jeg får ikke låv til og kjøre outputtest med den kabelen jeg har, da må jeg registrere den Noen fler muligheter? Nå får jeg opp følgende feilkode: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - Hvordan justerer jeg de? Og hvordan skal jeg egentlig aktivere denne funksjonen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2008 Der fikk jeg til og kjøre outputtest, og den senket lykta og heiset den etter komando Men hvordan fungerer dette i drift da? justerer denne lyktene mens jeg kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2008 Og da fikk jeg fjernet feilkoden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 Dette skjer bare på biler med aktiv lyshøydejustering, noe A6 før facelift ikke har. er er det bare statisk lyshøydejustering, dvs at det er mer treghet i systemet. Hvordan oppfører dette seg i praksis da? Justerer det bare lyktene ved oppstart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2008 Hvordan oppfører dette seg i praksis da?Justerer det bare lyktene ved oppstart? Siden det nevnes at det er treghet i systemet vil jeg tro lyktene justerer seg hvis det kommer mer last i bilen slik at høyden endres i en lengre periode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2008 Siden det nevnes at det er treghet i systemet vil jeg tro lyktene justerer seg hvis det kommer mer last i bilen slik at høyden endres i en lengre periode. Jepp, det er sånn det fungerer. Skal du sjekke om føleren fungerer tar du av staget som er festet på bærerarmen, så rører du bare sakte på den føler armen opp og ned, da ser du om lyktene følger bevegelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2009 Om jeg fyller opp bilen med gods og gull, hvor fort skal da denne justeringa reagere? Vil den reagere med en gang eller vil den justere seg nestegang bilen starter? Jeg har prøvd og teste slik som mr Aikio nevner over her uten at jeg ser noen endring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2009 Hvordan finner jeg ut om justeringsmotorene er makset i den ene eller andre retningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...