#1 Skrevet April 22, 2008 Har kjøpt et s-line merke som skal sitte i grillen til søstern min sin bil. Men hvordan fester jeg det?? Noen som har gjort dette før? Må jeg av med hele grillen for å feste det? Det er en a3 8p 3 dørs. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2008 Mener dette kanskje sitter i klips på enellerannen måte, men tror du må ha fra en A3 for at det skal passe.. Med forbehold om at dette kanskje ikke stemmer - leste såvidt noe om det for noen uker siden men kan ha lest feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 Må vell gjerne ha en S-line grill med feste for klipsene til s-line merke. Hvis ikke kan du borre små hull i grillen og feste merket med 2 små bolter. Regner med det er grill s-line merket du har kjøpt og ikke side merkene med kun klister? E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2008 det er jo en s-line så den har s-line grill. Ja det er grill s-line emblemet jeg har kjøpt. Får bare prøve å finne på noe lurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...