#1 Skrevet April 22, 2008 Hei Skulle i dag åpne førerdøra, og da hoppet kabelen av inni der. Så jeg skrudde det opp, tok ut låsesylynderen og hektet den plastklumpen på plass igjen. Satte alt sammen igjen (ikke mye man kan gjøre feil) og testet så at alt fungerte. Gikk fint å åpne døra, men da jeg låste bilen og låste den opp igjen så er det akkurat som om førerdøra fortsatt er låst.. Jeg ser at kabelen henger på (kjenner det forsåvidt og) men døra vil ikke opp. Pinnen inne i døra hopper opp og alle de andre dørene fungerer som de skal. Har og prøvd å låse opp fra innsiden.. Setter kjempestor pris på noen kjappe tips her. Går jo selvfølgelig ikke å skru ut låsesylynderen en gang til i og med at det må gjøres på siden av døra, som er helt utilgjengelig nå.. -Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 Det kan være at du har strammet den lille wiren fra dørlåsen ut til yttre håndtak for mye. Da tror låsen noen trekker i håndtaket samtidig som bilen låses og låsen går i "vranglås" på en måte. Har greid å få opp noen slike ved å få pirket løs wiren fra yttre håndtak og så åpnet bilen innenfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 Takker.. Fant den andre posten du hadde skrevet en gang før.. Så takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...