#1 Skrevet April 22, 2008 Er det noen som vet om det er samme dsg kassa som sitter i 105hk`n, 140hk`n, og 170hk`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 Dette lurer jeg også på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 Det er forskjellige kasser alt etter motor. Det gjelder iallfall octavia med 105hk og 140 hk. Kassene på de med mer motor tåler mer. Regner med det er angående chip dere tenker. Hadde en forespørsel fra en kunde der jeg måtte ringe på teknisk i oslo for å få bekreftelse på teorien min. Er vell forskjellige girkassekoder å på de om jeg ikke tar feil men hva som er forskjellen kan ikke jeg si mye om Håper det var svar godt nok. om ikke kan jeg sjekk i litt litteratur på jobb å se hva jeg finner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2008 6 trinns DSG er dimensjonert opp til 350 Nm, dvs samme som TDI 170. Dvs at det i hvert fall i grove trekk er samme kassa. Den nye 7 trinns med tørre kløtsjer er dimensjonert for opp til 250 Nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2008 Det er forskjellige kasser alt etter motor. Det gjelder iallfall octavia med 105hk og 140 hk. Kassene på de med mer motor tåler mer. Regner med det er angående chip dere tenker. Hadde en forespørsel fra en kunde der jeg måtte ringe på teknisk i oslo for å få bekreftelse på teorien min. Er vell forskjellige girkassekoder å på de om jeg ikke tar feil men hva som er forskjellen kan ikke jeg si mye om Håper det var svar godt nok. om ikke kan jeg sjekk i litt litteratur på jobb å se hva jeg finner Hadde vært fint om du kunne sjekka litt ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 Ja hadde vært greit med bekreftelse ene eller andre veien. Er mye synsing ute å går trur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Se paralell tråd her på forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=120207 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2008 Noen som vet noe mere konkret: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...