S2 går på fire sylindre.

Anbefalte innlegg

Nå har det oppstått et lite problem, bilen går bare på fire.. jeg feilsøkte litt selv ved å skjekke feil lager og fikk slik standard feil kode. det er slik man f.eks. får nå man ikke får start. husker ikke helt hva den het, men det var noe med intet signal fra den komponenten. også har jeg skjekket plugger, etter det prøvde jeg å ta av en og en ledningen til bensin dysene fikk ut slag på alle utenom syl. nr 5. prøvde derfor å skifte pluggledninger og skjekket fordeler lokk og rotor! men nå er jeg tom for ideer! noen forslag?? tar gjerne imot:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å bytt tenningsmodulen til høyre. søk på tenningsmodul får videre feilsøking

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsbrudd/strømløs kontakt til dyse syl.5, defekt tennplugg, defekt/e ventiler ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var ut målte på dysene og det var ok. Også tok jeg å byttet om dyse fem og fire da ble feil på syl. 4

da kom feilen på 4. så jeg regner med at feilen ligger i dysa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.