#1 Skrevet April 22, 2008 Da har jeg gått til innkjøp av et Canon EOS 350D Har null erfaring med speilrefleks og trenger mange gode tips:) Fikk såvidt prøvd å knipse et par bilder av bikkja i dag... Skyt inn med gode tips gutta: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2008 Fin hund og fine bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2008 Gratulerer med kamera og fine bilder! Kan jo prøve å stille inn fokusområde til sentrert midt mellom øynene på hunden. Får et ganske kult resultat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2008 Jeg har prøvd litt å justere fokusen manuelt, men det ble liksom ikke som jeg ville:p Jeg har bare et 18-55 objektiv.. Begrenser seg kanskje litt med det eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2008 Pen bikkje og bra bilder:) Litt OT men er det tyske rottweiler eller britiske du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 Jeg har prøvd litt å justere fokusen manuelt, men det ble liksom ikke som jeg ville:pJeg har bare et 18-55 objektiv.. Begrenser seg kanskje litt med det eller? Det kommer egnetlig helt ann på deg det. Kan ta utrolig mange kule og flotte bilder med standard linsa. Bruk fantasien, eksperimenter så ska du se at der blir mange bra bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Prøvde et par på bilen min i dag også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...