#1 Skrevet April 22, 2008 Skal fjerne abs-pumpa og får da litt kobling av rør å ta meg av. Er det noen som vet hvordan jeg kobler sammen rørene igjen uten pumpa? En skisse hadde vært det beste. Bilen er en s2 med 3b motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 Ingen som har gjordt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2008 Ingen som har gjordt dette? tror kenneth hansen fjerna denne. sjekk prosjekt siden hans eller send han en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2008 tror kenneth hansen fjerna denne. sjekk prosjekt siden hans eller send han en pm. Har snakket med han. Han har ikke fått testet dette ut i praksis enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2008 Noen som har peiling? Hmm,jeg har ingen abs pumpe.Den var sånn når jeg kjøpte den.Men går ikke røra bare innom abs pumpa for å så gå tilbake til beholdern/bremsekraftforsterker? Ser iallefall at forhjula er kopplet sammen til 1 bremsekrets.Det fungerer uansett bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...