#1 Skrevet April 22, 2008 hei jeg har montert en audi 200 kg motor i bilen og har problemer med og finne ut hvor eventuelle slanger til tomgangsmotor. har ikke funne noen tengninger eller bilder av dette så er litt lei av og ikke få bilen til og gå skikelig på tomgang. hvei det er noen som kan hjelpe meg med bilder og slikt er jeg hveldig takk nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 :)bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 ingen som kan hjelpe med bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2008 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2008 Står ikke dette 'greit' i AKTE, eller er det for lite detaljer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 ikke så jeg kunne se. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2008 framdeles ingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2008 Her har du: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...