motstand på led baklykter for å lure autocheck!?

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til dette da jeg har null snøring på strøm. Har kjøpt led baklykter til min 2000 mod audi a4 sedan og får piping og varsel om ikke fungerende bremselys å manglende pære. Da har jeg skjønt etter en del søk på forumet at jeg må ha motstand på dette. Trodde det var lagt inn jeg siden lyktene er lagd for bilen å det er bare å klipse dem rett på , men men.. kjøpte de på ebay.de så er ikke hundre prosent sikker på merke men de ser ut som delight sine :

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLAUR17LB&vg=9140&vgpath=Varekategorier/499/955/9140

Det jeg lurer på er hvordan fester jeg motstandene og hvor mye , hvilken type motstand trenger jeg?

Kjøper sikkert de riktige på elfa , når jeg først finner ut hvilke jeg trenger. Synes det er litt dumt men håper motstandene kan festes etter klipset fra bilen og mellom diodene og klipset om dere skjønner...

All hjelp tas mot med takk!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.