#1 Skrevet April 23, 2008 Har fått mail fra Møller at det er en faceliftet A3 på vei.. Er det noen som har bilder av den? Dette er nyhetene som jeg har fått vite: Audi A3 vil få facelift på 2009-modellen. Endringene er som følger: · 4 nye utvendige farger (kondorgrå, meteorgrå, isfuglblå og arubablå) · 3 farger forsvinner (akoyasølv, delfingrå og mauritiusblå) · Nye lykter foran og bak · Endring i grillen · Nye støtfangere foran og bak · Utvendige speil med integrerte blinklys · Endringer i senterkonsollen · Nye innvendige farger og setetrekk · Hvitt display · Andre felger som standard på Ambition og Ambiente (5-arms paraboldesign utgår) Forøvrig vil det også være mulig å bestille: · Magnetic ride · Akustisk parkeringssystem foran og bak · Parkassistent · Sportsratt med flat bunn · Andre alufelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 Google er din venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2008 Er klar over at det går an å google, men ingen av de bildene er jo like Vanskelig å vite hva som er photoshop og hva som likner på virkeligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2008 Sant det da Setter en finger på den øverste jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2008 Så vidt jeg har forstått, så skal alle A3 få lik front som A3 Cabrio som nettopp har blitt presentert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2008 Det likner også mer på det siste bildet Espen la ut, av den grå A3'n. Cab'en er fortsatt for ny til at jeg har vennet meg til de nye forlyktene Synes virkelig Audi fikk det til på R8, A5 og nye A4, men på A3 skal led's plutselig være over lyktene Men man venner seg vel kanskje med tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2008 Noe som skurrer der ja, burde virkelig lagt LED-ene under, som de på andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2008 Her er det mer info og bilder http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=148 Kan se ut til at man slipper de nye lyktene hvis man IKKE bestiller med bi-xenon da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2008 De to øverste er jo photochop bilder av den nye A3 (2010-2011)... Her er lidt flere bilder av facelift no.2 som er tilgjengelig snart... http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=54527 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...