Anbefalte innlegg

Hei folkens.. Jeg har satt inn 044 bensinpumpe i min S2, og trenger da en banjokopling (eller en annen type kopling som tar liten plass i høyden).. har vært rundtom flere steder i dag men ingen har.. Noen som har ideer om hvor man får tak i dette? gjerne i Drammens området slik at jeg kan få tak i det kjapt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TESS har, (men bare med 6mm slange tilkobling?).

KRB har helt sikkert også.

044.JPG

Det er en 12mm banjo-nippel, og en M12 kuppel-mutter du skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått tak i banjo skrue M10 som passer, men mangler fortsatt selve banjoen.. Stussen ut bør være 8mm (hvis mulig).. på tess hadde de kun 5mm, og var overhode ikke interessert i å hjelpe.. stod bare å lo av meg og lurte på om jeg angret på at jeg holdt på med bil?!?! : bh :

Kan muligens få tak i en M10 6mm banjo i morra, men forslag tas gjerne i mot.. Har sett at slike er blitt brukt her på forumet, feks her : http://home.c2i.net/refsdal/044pumpa.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Tess 3 turer, og i følge begge jeg snakket med har de kun banjo for hydraulikk, som må presses på.. De påstod at dette overhode ikke kunne bli tett med slangeklemme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der fikk jeg svar om å prøve på Tess, da han ikke hadde noe liggende.. Kan få i 6mm nippel fra Finn Tec i morra.. Fikk tips om det firmaet 10 min før de stengte.. Typisk..! : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått tak i banjo skrue M10 som passer, men mangler fortsatt selve banjoen.. Stussen ut bør være 8mm (hvis mulig).. på tess hadde de kun 5mm, og var overhode ikke interessert i å hjelpe.. stod bare å lo av meg og lurte på om jeg angret på at jeg holdt på med bil?!?! : bh :

Kan muligens få tak i en M10 6mm banjo i morra, men forslag tas gjerne i mot.. Har sett at slike er blitt brukt her på forumet, feks her : http://home.c2i.net/refsdal/044pumpa.htm

Er du sikker på at det er M10? Er 12x1.5mm gjenger i 044 pumpa vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at det er M10? Er 12x1.5mm gjenger i 044 pumpa vel?

Er heelt sikker.. ;) Jeg trodde også det var M 12x1,5.. Men når jeg stod med M12 banjo i hånda syns jeg den virket veldig stor, så jeg målte gjengene i pumpa.. Dette var M10..

Bestilte dermed Banjo skrue fra 86-Vw Golf GTI M10, kom med delebilen 13.30 i dag.. Denne passet rett på :D

Mulig det ikke er 044 pumpa?! står ingen ting på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch "044" Motorsport pump, the highest flowing of the Bosch pumps often used in Bosch Motorsport applications, flow rating of 330 l/hr at 55psi and 200 l/hr at 73.5 PSI. Threaded 18mm fitting inlet, 12mm outlet, can be installed internally or externally

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch "044" Motorsport pump, the highest flowing of the Bosch pumps often used in Bosch Motorsport applications, flow rating of 330 l/hr at 55psi and 200 l/hr at 73.5 PSI. Threaded 18mm fitting inlet, 12mm outlet, can be installed internally or externally

Riktig. Begge 044 pumpene mine har i hvertfall 12mm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.