passer S2 eksospotte på coupe quattro?

Anbefalte innlegg

Jeg må ha en ny eksospotte(den bakerste) på coupe'n min, og da lurer jeg på om det vil gå med en eksospotte fra en S2?

 

Vil det da bli noe mere lyd??

 

Har sett noen firmaer som har til s2 og den koster vel sånn ca. oppunder 3000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis monterte en S2 bakpotte på sin Coupe Quattro. Det ble bra med lyd ja! Han hadde problemer med at konen i flensen løsna. Dette fordi potta hadde 3" rør som selvsagt ikke passet helt sammen med originaldimensjonen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en 90(?)model 20v (ikke turbo)coupe quattro som kjøpte orginalt eksosen fra S2 coupèen min. Har ikke hørt fra han at det ikke passer. Mente at jeg sjekte dette opp på etka og fant ut at midtre og bakre lyddemperen hadde samme delenr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg også har hørt, så skal det være det samme eksosanlegget fra midten og bakover på S2 og coupe (iallefall 2.3 20v)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad

Jeg må ha en ny eksospotte(den bakerste) på coupe'n min, og da lurer jeg på om det vil gå med en eksospotte fra en S2?

 

Vil det da bli noe mere lyd??

 

Har sett noen firmaer som har til s2 og den koster vel sånn ca. oppunder 3000,-

 

Snakk med Per Lindgren her på forumet. Han vet det helt sikkert.

 

Mvh

 

TurboCarl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel noe større dimensjoner på en s2 potte vil jeg tru, så det kan ikke være samme delenummer da?? Det er jo snakk om en 2,3 10v.

 

Så dere mener at det ikke skal være nå problem å få den til å passe da? Blir vel noe forskjell i den flensen da kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med 10v, men har karen som kjøpte av meg hadde tidlig 90 tall 20v coupe quattro. Og lokalle møller sjappa fant ut at delenr var likt fra midtre lyddemper og bakover. går da i et rør der fra og bakover, S2 har vel 2 kat`er mens 20v bare en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.