#26 Skrevet Oktober 5, 2004 Terje: Er det du som har laga S8Avanten eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2004 Blir vel litt i overkant det da Knut Arne:D Og nei Sture, jeg fant den på Audiv8.com Men hadde jeg hatt pengene til det skulle jeg laget den, i 1:1:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 6, 2004 : sikle :: sikle :: sikle : Noen som er med på en underskriftskampanje til Audi, om at de må lage S8 Avant??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Erik Sagen : sikle :: sikle :: sikle : Noen som er med på en underskriftskampanje til Audi, om at de må lage S8 Avant??? Er det noen her med penger nok til å kjøpe den før den er 20 År gammel da ???? Jeg har ikke dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Blir vel litt i overkant det da Knut Arne:D Og nei Sture, jeg fant den på Audiv8.com Men hadde jeg hatt pengene til det skulle jeg laget den, i 1:1:D Er vel ikkje så utulig vanskelig å lage..? (For Audi altså) Ser jo ut som ein enkel modd... Berre hive på ein litt annan bakende? Eller må man skifte understell og greier også tru..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 6, 2004 Opprinnelig postet av Erik Sagen : sikle :: sikle :: sikle : Noen som er med på en underskriftskampanje til Audi, om at de må lage S8 Avant??? HELT klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 7, 2004 en annen pussig skapning....hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2004 begynner å bli gammal å træg du arne har posta den åsså jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=12386 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 8, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø begynner å bli gammal å træg du arne har posta den åsså jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=12386 jada Hallvar, jeg så faktisk at du hadde postet det bilde, men etter at jeg hadde postet...hehe Gammel, tja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2004 ypperle bil for meg pic upen. eg so køyrer så mykje fest folk!!! plassert fyllebøttene baki karmen, so kunne eg ha sete framme åleine å hatt det skikkelig koslig!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...