#1 Skrevet April 23, 2008 Er mye gromt i finland ja.... http://www.youtube.com/watch?v=k-bVpgczdxI&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 Den porsha hører ikke inn der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 den røde var temmelig frisk! AAAAHH.. gleder meg til å bli ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2008 Og med nickelback - animals som musikk til, fikk jeg jo IKKE lyst på bil med motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2008 Synes ikke musikken burde vært med jeg da.. Hører for lite av femmeren. Så ut til at det var et par friske maskiner der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2008 Mange heftige biler der da Men musikken kunne de spart seg........mye god musikk i en femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2008 helt enig at de kunne ha spart seg for musikken, men banen så ut til å kunne være spennende, og den første stunden før musikken begynte satt jeg bare med gåsehud og gliste. Så jeg bøter på mangel på 5er-lyd i den filmen og kommer med en link til en av audiene som var der: NB: den har 700, og den ble parkert av den røde. Jeg lurer på hva den røde har under panseret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2008 Litt sintere S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...