#1 Skrevet Oktober 4, 2004 kul såmmerbil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2004 virkelig ingen såmm synes denne er kul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg synes den er helt fryktelig. Ødelegger linjene i coupeen helt. Tør ikke tenke på hvordan den er med caben oppe. Takk meg til soltak : Det var treser som lagde et par sånne caber var det ikke?: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Jeg synes den er helt fryktelig. Ødelegger linjene i coupeen helt. Tør ikke tenke på hvordan den er med caben oppe. Takk meg til soltak : Det var treser som lagde et par sånne caber var det ikke?: liker ikke uren slik men.. Treser raserte hvetfall Ur quattroer til cabber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2004 Hadde vore bedre viss linja frå døra fortsatte rett bakover i staden for at blir et stort "hopp" opp til der cabben skal ligge ned i. Ser ut som det er ein liten skiboks eller noko som er lagt opp på der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2004 er jo helt sjukt å gå i gang med vinkelsliper'n og ødelegge bilene sånn! Syke, syke mennesker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2004 Den ser mye bedre ut enn Treser's "plåt-cab". Det var ASC (American Sunroof Company) som gjorde denne ombyggingen. ASC er mer kjent for å ha utviklet Cab-versjonene av Porsche 944 og Toyota Celica (80-tallet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...