#1 Skrevet April 24, 2008 Halla! Ja nå nærmer ett av mine favoritt treff seg med fart her! Vi snakker da om Valdres 2008! Vi har vært en finfin gjeng som har kjørt samlet til treffet dem siste 3 årene og håper vi kan få med oss enda FLERE folk i år. Turen tar ca 4-5 timer med kjøring avhengi av hvor mange sigge/kaffe pauser det blir da.....hmmm HAHAHAHHAHA. Så møt opp SØNDAG 4 Mai klokken 06.45 på Esso`n i Åsane så kjører vi avgårde klokken 07.00! Dersom det er noen som har walkie`s så ta dem med dere slik at vi kan snakke sammen under kjørigen. TThomaz (HUSK: Vårmønstringen på Lagunen 1 Mai også!!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2008 er dette treffet bare 1 dag på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 Stiller trofast på dette ja! Har vært en suksess hver gang:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 er dette treffet bare 1 dag på søndagen? Det er riktig Thomas. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2008 ^lurer på om jeg skal slenge meg på denne turen her, har eks den 8men kan jo ikke bare lese hele tide Skal folket kjøre hjem samme dag, eller overnatte? Må jo få testa de nye felgene . leverte de til Bergen Coating på torsdag for pulverlakk i Gunmetal, så de skal være ferdig 2 Mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2008 Ja du MÅ jo henge deg på Thomas!! Dette er jo alltid en kjempe tur....med mye morro kjøring. Det er frem og tilbake sammen dagen ja. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2008 Hadde vert artig dette, men må selvfølgelig i konfirmasjon den dagen. Kjipt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2008 Ja du MÅ jo henge deg på Thomas!! Dette er jo alltid en kjempe tur....med mye morro kjøring. Det er frem og tilbake sammen dagen ja. TThomaz Da gjør jeg det! Har 2stk mini walkie talkier, og dobbelt sugekoppfeste til videokamera på utsiden av bilen jeg tar med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2008 Det høres jo bare heeeelt riktig ut T!! Jeg tar med meg mine også. Ikke flere som joiner fra oss eller??? K KOM IGJEN DA!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2008 Jeg er selvfølgelig med som vanlig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2008 Stiller jeg også naturligvis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2008 pokker... jeg har vakt den dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2008 Vet dere noe om når dere kommer ut av Lærdalstunnellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 28, 2008 Eg stiller med einserjetta og walkie:p Mvh. Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2008 Vet dere noe om når dere kommer ut av Lærdalstunnellen? Av erfaring skal det ikkje ta meir enn 2.5 timer til utløpet av Lærdalstunellen, uten pauser vel og merke! Veldig fristende og hive seg med her.....hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 28, 2008 Klart du må nedover Erik;) Så drar du med deg resten av folket med einser her ute;) Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2008 Flere som er med oss eller? Dette er jo årets goo tur med kaffe/sigg/kaffe/sigg/ta bilder og sigg pluss mye fin kjøring og ett KJEMPE bra treff! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2008 muligt jeg slenger meg med på den turen der. men da må jeg få tilatelse først: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2008 Lettere å be om tilgivelse enn tillatelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2008 Selvfølgelig: konfirmasjon... Men er med neste år:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2008 Mulig eg tar en tur og, vist eg blir ferdig med å skifte radiator på Passaten. Veit ikkje om eg stiller kl.0645,men kommer sikkert dinglende etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2008 Stiller med svartesmåen jeg,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2008 Da går jeg i køya! Tiiiiiidlig opp imorgen ja! Og har noen walkier liggende, ta disse med da...Så blir det lettere og snakke sammen! Vi ses i Morgen! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 4, 2008 og da ble jeg igjen i bergen. skulle så gjerne hvert med dere: gråter :. men pga av en forkjølelse så fikk jeg ikke lov til å bytte bremser på bilen i går kveld: rolleyes. å legge ut på langtur med meget slitte bremseklosser er ikke så lurt: bh :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 4, 2008 noen snapshots fra vælesh og turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...