#1 Skrevet April 24, 2008 var på lokalt treff med autoslalom og utstilling,daen kompiss skulle ut på slutten og burne. sveist sperre og motor nr2. er jo bare en ford 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 tøft utrolig hvor mye røyk det egentlig blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2008 tøft utrolig hvor mye røyk det egentlig blir på filmen har han sveiset sperre ( dårlig sveis, røk 10min etter han fikk startet den igjen) personlig syns jeg han lå ganske fint hele veien. derfor jeg la ut vidoen og kansje folk i formet liker og se en ford bli redusert noen dager. ( ja den lever igjen). og alle har forskjellig smak, noen liker det andre ikke. slik kommer det altid til å være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2008 på filmen har han sveiset sperre ( dårlig sveis, røk 10min etter han fikk startet den igjen) personlig syns jeg han lå ganske fint hele veien. derfor jeg la ut vidoen og kansje folk i formet liker og se en ford bli redusert noen dager. ( ja den lever igjen). og alle har forskjellig smak, noen liker det andre ikke. slik kommer det altid til å være. Helt riktig. alle har forsjellig smak. og folk som ikke kan godta det har ingenting inne på ett forum å gjøre..Ford er greie biler det også. har hatt 6stykker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...