bil: vet det er feil merke men den dør.

Anbefalte innlegg

var på lokalt treff med autoslalom og utstilling,daen kompiss skulle ut på slutten og burne. sveist sperre og motor nr2.

er jo bare en ford

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft :) utrolig hvor mye røyk det egentlig blir : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft :) utrolig hvor mye røyk det egentlig blir : smil :

på filmen har han sveiset sperre ( dårlig sveis, røk 10min etter han fikk startet den igjen) personlig syns jeg han lå ganske fint hele veien. derfor jeg la ut vidoen og kansje folk i formet liker og se en ford bli redusert noen dager. ( ja den lever igjen). og alle har forskjellig smak, noen liker det andre ikke. slik kommer det altid til å være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på filmen har han sveiset sperre ( dårlig sveis, røk 10min etter han fikk startet den igjen) personlig syns jeg han lå ganske fint hele veien. derfor jeg la ut vidoen og kansje folk i formet liker og se en ford bli redusert noen dager. ( ja den lever igjen). og alle har forskjellig smak, noen liker det andre ikke. slik kommer det altid til å være.

Helt riktig. alle har forsjellig smak. og folk som ikke kan godta det har ingenting inne på ett forum å gjøre..Ford er greie biler det også. har hatt 6stykker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.