#1 Skrevet April 24, 2008 Hei hei. Ny mann på forumet her, og jeg lurer på en ting. Jeg har en -02 Passat 3gb Trendline. vurderer å lakke listene på støtfangerne og på dørene(de som er litt opp på siden). Noen som vet om disse lar seg demontere uten å bli ødelagt? Og evt hva som må gjøres for å få de av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2008 Hei hei. Ny mann på forumet her, og jeg lurer på en ting. Jeg har en -02 Passat 3gb Trendline. vurderer å lakke listene på støtfangerne og på dørene(de som er litt opp på siden). Noen som vet om disse lar seg demontere uten å bli ødelagt? Og evt hva som må gjøres for å få de av? Listene på støtfangerne skal være usagt -da jeg har Highline. Demonterte skjørtene og de nede på dørene i helga, gikk overraskende lett. Bare skrudd med torx skruer Leppene foran og bak er også ganske kurrant, sitter bare no jævli i de klipsa.. Men de går også fint av uten at noe ryker. Kjør på med dette også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 listene på fangeren må du av meg fangeren for å få av, da dei har eit klops på onnsida, vist du då ikkj berre skjerer det vekk med ein tapet kniv. det er i endel av fengeren mot hjulbuen på oppsida trur eg. listene mitt på døra er limte med dobbelsidig tape. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 Ok, takker for svar:) Får se hva jeg gjør med det. Noen som har erfaring med Weitec senkefjører og dempere (ikke justerbart) kontra Kw sine? Skal senke 30-35mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2008 Listene på dørene må du kanskje regne med å få tak i nye av, da de lett blir bøyd når du tar de av - litt avhengig av hva slags lister du har. Listene på fangerene bør du som sagt ta av fangeren for å ta av. Hvis du smører klipsene litt med et eller annet går de lettere ut. Jeg tror det er lettest om du dytter/lirker klipsene i ytterkant på listene litt ut så du får litt tak i listen fra utsiden av fangeren og dra de løs. De sitter som regel godt, så du må ta i litt, men du må være forsiktig hvis du har tenkt til å sette de tilbake på igjen, det er fort gjort å knekke noen klips eller lage bøyemerker. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...