#1 Skrevet April 24, 2008 Fikk pakken min fra Tom Are Andresen her på forumet for 2 timer siden, og har nå akkurat blitt ferdig med montering i grøftelysa. Montering gikk veldig greit. Koblet til en lampe og skrudde på tenning, og det ble lys. Lett tenkte jeg og fortsatte videre. Men etter dette ble ikke det noe mer lys. Hverken med xenon eller vanleg pære. Lys ellers på bilen virker, men ikke i grøftelys. Sjekket sikringer, men viser seg at til grøftelys er det ingen sikring. Lurer på hva som kan være galt. Tok en kjapp telefon til Møller, var kun en fra delelager til stede. Og kan sa at det var mulig bryteren som er gåen. Noen idèer om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2008 Hmm,dette hørtes rart ut... Kan være at du har vært så uheldig at bryteren din har tatt kvelden ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 sitter nok en sikring en plass der;) mål og du har 12v på ledingen til pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2008 Jepp, sjekk at det kommer strøm frem til ballasten (originale ledninger), og sjekk evt med noen ledninger direkte fra en 12V strømkilde (batteriet) at settet lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2008 Men hvor er denne sikringen? I følge "sikringskartet" er det ingen med tilknytning til grøftelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2008 Men hvor er denne sikringen? I følge "sikringskartet" er det ingen med tilknytning til grøftelys. Mål først, er det ikke strøm der er det nok en sikring eller et brudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2008 Målte på kontakten om det var spenning, men desverre. Så ettersom jeg fikk samme svar fra 3 ulike personer på Møller om at det ikke var noen sikring til disse, så fikk jeg beskjed om det var bryteren. Kjøpte denne for den nette sum av 1250 kroner! Kom hjem, koblet om, men fortsatt ingen spenning. Så begynte jeg å dra ut en etter en sikring, kom frem til nr 43, og denne var gåen! Satt inn en ny, og lysene virket. Grunnen til jeg ikke hadde sjekket denne, var på grunn av et ulikt tegn enn det som er vanlig til grøftelys. Får heldigvis levere tilbake bryteren til Møller, så da kostet det hele meg 4 kroner i stede for 1250: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...