#1 Skrevet April 24, 2008 Noen som kan hjelpe meg litt her: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2008 Ingen her som kan komme med noen tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 takluka er enkel. sveiv den helt opp løsne alle skruene på skinnene på siden så sveiver du den nesten igjen slik at du kommer til de fremme. skru ut disse. så kan du løsne håndetaket og dekslene på innsiden av taket under dekslet så sitter det et lite drev med 2 skruer skru ut disse... så skal det bare være dytte den opp og ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 trekant rutene vipper du ut med skrutrekker fra innsida..lister der så=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 takluka er enkel. sveiv den helt opp løsne alle skruene på skinnene på siden så sveiver du den nesten igjen slik at du kommer til de fremme. skru ut disse. så kan du løsne håndetaket og dekslene på innsiden av taket under dekslet så sitter det et lite drev med 2 skruer skru ut disse... så skal det bare være dytte den opp og ut. Da er takluka ute men fy F kor eg sleit! Den kilte seg på et vis... Wirene som ikke ville vere med på det eg ville... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 trekant rutene vipper du ut med skrutrekker fra innsida..lister der så=o) Så en trenger ikke løsne noe på utsiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Så en trenger ikke løsne noe på utsiden... Nei, bare å presse ut.. Eller som i mitt tilfelle, noen nisser knuste den, så jeg bare tredde i en ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Coupevifta løsnes med å skru ut 4 skruer i vannrenna, en metallbøyle bak dashbordet og litt knoting om jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Coupevifta løsnes med å skru ut 4 skruer i vannrenna, en metallbøyle bak dashbordet og litt knoting om jeg ikke tar helt feil. ja har løsna de skruene. Har fundert på den metallbøyla ja, men er litt redd for at jeg skal ødelegge heile sjiten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2008 ja har løsna de skruene. Har fundert på den metallbøyla ja, men er litt redd for at jeg skal ødelegge heile sjiten:p Metallbøyla kan være en fi..e og få på plass igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...