Anbefalte innlegg

Har fått noen kjedelige småriper rundt om kring på bilen, som jeg gjerne kunne tenkt å fått vekk til sommeren. Hva er best å bruke? Forrige eier hadde god erfaring med Meguiar, men vet ikke hvilke produkt jeg trenger, da det er en jungel av de... :P Om noen kan si hva jeg trenger, samt gi meg en kort, forståelig forklaring på hvorfor, hadde jeg satt pris på det! ;) Forøvrig så lakken slik ut på treff i fjor sommer, nå ser bilen slik ut;

 

1557645-bilde3-1183836112__dsc00176.jpg

 

12032008147.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lars.

Skal du gnikke for hånd eller med maskin?

 

Er det dype riper, eller "vaskeriper"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok gjøre det for hånd ja. :( Tenkte hovedsakelig på noen riper på bakfangeren, det er svært mange småe som er sammen... Nesten som en netting, aner ikke hvordan de kan ha kommet dit. :( Men de er ikke dype, de er bare skjemmende. :/ Kan prøve å få tatt bilde, har ikke kameramobil lengre.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du jobber for hånd må du bare smøre med tålmodighet... og tigerbalsam :)

 

Kjøp en tube Meguiar`s scratchX. Det fungerer, men du må stå på. Fåes på BilXtra til en hundrelapp eller litt mer.

Bruk litt kraft, tørk av, nytt lag, tørk av osv. Så skal du se at det kommer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bruke mikrofiberklut, eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få tak i "applicator pads". -Fine skumgummisvamper.

Disse fåes der ScratchX fåes.

stå på.

632866154556503554.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få tak i "applicator pads". -Fine skumgummisvamper.

Disse fåes der ScratchX fåes.

stå på.

 

 

En ordentlg microfiberklut er like bra, om ikke bedre en de padsa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.