Anbefalte innlegg

noen pøbler ripet opp bilen min på mandag utfor rema 1000 ved jekta. : mad : noen som vet om det video overvåkning der. evt, om man må anmelde det får å få se opptak. venstre forskjerm og dør var kraftige riper i. kjenner det godt med neggel. så kan nok ikke poleres vekk. må nok lakkes. blir sikkert ikke billig: bh : jævla pøbler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen pøbler ripet opp bilen min på mandag utfor rema 1000 ved jekta. : mad : noen som vet om det video overvåkning der. evt, om man må anmelde det får å få se opptak. venstre forskjerm og dør var kraftige riper i. kjenner det godt med neggel. så kan nok ikke poleres vekk. må nok lakkes. blir sikkert ikke billig: bh : jævla pøbler.

Tips:

Vannpolering/sliping...:)

Jeg fikk noen grasale riper i min første A4, for mange år siden. Da var det en kompis som vannslipte ripen bort og så polerte opp igjen, hvordan han gjorde det er for meg en gåte, men det ble helt fint etterpå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips:

Vannpolering/sliping...:)

Jeg fikk noen grasale riper i min første A4, for mange år siden. Da var det en kompis som vannslipte ripen bort og så polerte opp igjen, hvordan han gjorde det er for meg en gåte, men det ble helt fint etterpå:)

hmmm. høres topp ut. men funker det selv om man ser grunningen under. har pratet med en kompis på finnsnes. han kunne lakkere bilen .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurt om du skal lakkere hele bilen, så har du en del jobb. Holder på med min bil nå, fant mer skader en jeg visste om;\

Men lykke til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurt om du skal lakkere hele bilen, så har du en del jobb. Holder på med min bil nå, fant mer skader en jeg visste om;\

Men lykke til ;)

vet vel ikke enda om man må ta hele bilen. e vel litt avhengig om det blir farge forskjeller. men trur det skal gå bra. han som skal gjøre det er sinnsyk flink: rock : skal hjelpe han på huset. så tar han bilen. grei deal det:) . ulempen e at eg må vente helt til juni. han tar det mens man er i praha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, eg du, samme bil samme lakk.. Kan vi snakke kvantumsrabatt her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan høre han. eg for min del skal jobbe litt for han,med noe snekker arbeid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet vel ikke enda om man må ta hele bilen. e vel litt avhengig om det blir farge forskjeller. men trur det skal gå bra. han som skal gjøre det er sinnsyk flink: rock : skal hjelpe han på huset. så tar han bilen. grei deal det:) . ulempen e at eg må vente helt til juni. han tar det mens man er i praha.

Hehe, okei. Jeg har bare funnet fler "parkerings" bulker en jeg trodde jeg hadde. Det er mye arbeid. Men ser jo ut for at du har fikset deg så;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan høre han. eg for min del skal jobbe litt for han,med noe snekker arbeid

hmm, hør med han om han trenger rørlegger til det snekker arbeidet ditt mot ei hellakkering ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har to gode arma, og ei god helsa, men jævli trang timeplan.. Kan kjøre lastebil da, om han har mye ting som skal fraktes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.