Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å bestemme meg for hvilke felger jeg skal ha til min mørkblå passat 3bg

Har sett litt på rs4-2, rs6 og de nye passat felgene, men greier ikke helt å bestemme meg

Noen som har et bildet av en 3gb med nye passat felger i 18" ? .. eller noen andre felger som har en pakkepris på under 10k ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Legger ved bilde av min Passat 3bg med mine nye felger. Det er 9x5x18 og 8.5x18" Keskin KT4 felger, med 225/40/18 dekk hele veien rundt.

DSC03588.jpg

DSC03587.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min gamle bil med 18" RS6

Bilde013.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min grå passat med 19" RS6.... Ikkje så mørk bil da, men likevel..... Brukt hjulsett i denne dim skulle vel være mulig å få for en grei pris.... Nye med budsjettdekk blir vel heller ikkje så mykje over 10 store.....: klø :

passat.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min med 18" SLR McLaren

270408.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lander nokk på 19" RS6 eller 19" S8... Ja, vet det er oppbrukt, men det ser fortsatt unektelig bra ut;) Noen som har bilde av en 3bg med 19" S8?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lander nokk på 19" RS6 eller 19" S8... Ja, vet det er oppbrukt, men det ser fortsatt unektelig bra ut;) Noen som har bilde av en 3bg med 19" S8?

Der er jeg nok helt enig. Syns faktisk at 3bg med 19" RS6 felger er utrolig tøft, de passer perfekt til den bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så dumt med RS4 heller.. kanskje oppbrukt som du sier, men det ser bra ut=) Min med 19" RS4:

Resize Wizard-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenskin felgene lenger oppe i tråden her er helt klart min favoritt.. Kantfelg is the shait! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kantfelg is the shait! : rock :

: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.