#226 Skrevet Juni 1, 2009 Kondolerer: gråter : Hvor havnet denne da? (I trygge hender får jeg håpe:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Juni 2, 2009 Kondolerer: gråter : Hvor havnet denne da? (I trygge hender får jeg håpe:)) lurer jeg også på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Juni 2, 2009 Kan jeg spørre hvor mye du fikk igjen for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Juni 2, 2009 Kondolerer: gråter : Hvor havnet denne da? (I trygge hender får jeg håpe:)) Havnet hos ei eldre "jente" på 46 fra Romedal like utenfor hamar. Hele familien var bilintr skjønte jeg så den blir nok passet bra på. (får jeg håpe!) Fikk igjen 300tusenlapper for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Juli 8, 2016 Wow 7 år siden sist jeg hadde A4 s-line. Da var det på tide med et audi comeback etter noen år med bmw . Egen tråd kommer etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...