#26 Skrevet Mai 2, 2008 Er bilen chippa? hehe jepp den er det. Ellers hadde jeg nok dukket opp hos deg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2008 Grattis med fete felger;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2008 Takk for hjelpa med bildene Joachim! Var hos Christer (dekkonline.no) idag og hentet meg felger. Mesh 2 felger 9,5x19" bak og 8,5x19" foran. 225/35/19 Vredestein dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2008 Takk for hjelpa med bildene Joachim! Var hos Christer (dekkonline.no) idag og hentet meg felger. Mesh 2 felger 9,5x19" bak og 8,5x19" foran. 225/35/19 Vredestein dekk. Feige ut slik med 8,5" foran a gett Neida, ble veldig bra det der Hvilket et er det på 9,5" felgene? Ser ut som de bygger endel mer utover enn mine.. Edit: Jævlig bra forresten Tenkte meg det var felger som stod på agendaen når jeg så du skulle til lillestrøm. Synd jeg ikke spurte og tok meg en tur for å titte da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 2, 2008 Feige ut slik med 8,5" foran a gett Neida, ble veldig bra det der Hvilket et er det på 9,5" felgene? Ser ut som de bygger endel mer utover enn mine.. Tenkte meg det var felger som stod på agendaen når jeg så du skulle til lillestrøm. Synd jeg ikke spurte og tok meg en tur for å titte da.. hehe ja måtte visst feige ut med tanke på foran Er ET30 på 9,5 felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 6, 2008 Sitter og vurderer kjøp av justerbart senkesett nå... Skulle hatt bilen så vidt litt lavere har jeg funnet ut.. skulle også hatt den litt stivere. Hva kjører dere med på A4`ne deres? Er det KW som gjelder? Har hatt KW sett på 2 biler og virket jo veldig bra det. (KW 1) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 6, 2008 En kamerat av meg som kjører med KW var1 på sin B6 og virker veldig fornøyd ihvertfall. Jeg har vurdert FK sportedition + til min. Justerbart i høyde og hardhet og Håkon har veldig fin pris på det virker det som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 6, 2008 Tom are skaffer dg en fin pris på KW v2 vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 6, 2008 KW v2 hadde vært knall det tenker jeg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 6, 2008 Gratulerer med grom bil, var så heldig å få ligge bak denne et stykke i fra gjøvik og opp til valdres treffet. Men stusset på en ting, har du 9,5x19" bak og 8,5x19" foran og 225/35/19 Vredestein dekk på alle 4 ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 6, 2008 Gratulerer med grom bil, var så heldig å få ligge bak denne et stykke i fra gjøvik og opp til valdres treffet. Men stusset på en ting, har du 9,5x19" bak og 8,5x19" foran og 225/35/19 Vredestein dekk på alle 4 ?!? ja han har dt åssen er dt med tanke på quattro? for dt tenkte jeg over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 7, 2008 ja han har dtåssen er dt med tanke på quattro? for dt tenkte jeg over No problemos at all. Har sjekket opp dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 12, 2008 Da har jeg vært ute og knipset litt mer bilder. Fortsatt samme dårlige kamera men her ser dere da litt mer (ja jeg skal kjøpe speilreflekskamera ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 14, 2008 Se her ja, nå ble bilen din jaggu fin! Meget pen A4, godt å se at den fikk andre sommerhjul, de kledde bilen skikkelig godt! Justerbart er tingen vettu,så får du den enda nærmere bakken ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 14, 2008 Se her ja, nå ble bilen din jaggu fin! Meget pen A4, godt å se at den fikk andre sommerhjul, de kledde bilen skikkelig godt! Justerbart er tingen vettu,så får du den enda nærmere bakken ! Takk for det Roger! Ganske så fornøyd selv også Ja det blir justerbart uten tvil. Skraper litt bak med personer baki (da jeg treffer litt dype dumper) så det spørs om den må stives av litt gitt. Så da blir det nok litt senk i samme slengen.. Men mye kan det ikke bli bak. Skjermene bak er alt valset så det neste da er bredding Men stive den opp og få den ned 1 cm bak og et par foran så blir det vel bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 21, 2008 Knall flott bil Har du vurdert Koni coilovers ? Jeg er iallefall veldig fornøyd med mine. Klarer helt sikkert og ordne deg en fin pris på de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 24, 2008 Gå for KW V2,anbefales på det varmeste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 24, 2008 Knall flott bil Har du vurdert Koni coilovers ? Jeg er iallefall veldig fornøyd med mine. Klarer helt sikkert og ordne deg en fin pris på de også. Takk for det Jeg vet egentlig ikke hva jeg vurderer. Prisen er nok helt klart med på å bestemme her. Vil helst ha justering i både høyde og stivhet. Men du skal selvsagt få lov til å gi meg en god pris! Gå for KW V2,anbefales på det varmeste! Dette er helt klart et av alternativene ja. Om ingen kommer med en bedre pris enn deg så slår jeg nok til her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg kan se etter pris til deg på jobb på mandag har du original senket understell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 25, 2008 Jeg kan se etter pris til deg på jobb på mandag har du original senket understell ? Gjør det! Det som er på den nå er org s-line understell + 50/40 senkefjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 26, 2008 Har ei parklyspære som er gåen.. etter hva jeg kan se så ser det ut som hele lykta må ut for å få byttet pære??? Eller er det noen annen løsning? Ikke noe som skal være lettvint nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 26, 2008 Tom are er sjef på pris å KW v2 savner i alle fall jeg! parklys pære får du ut uten å ta ut lykta godt med is i sta btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 26, 2008 Tom are er sjef på pris å KW v2 savner i alle fall jeg! parklys pære får du ut uten å ta ut lykta godt med is i sta btw? Blir nok KW v2 Må visst ha ut lykta for å få skiftet den pæra... men men.. var fort gjort fikk jeg høre godt med is ja! hehe. Du tura slags bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 29, 2008 Da var bilen hentet fra toning av ruter! Ble meget fornøyd selv Har vel gjort alt jeg hadde planer om å gjøre med bilen nå. Men blir nok til at jeg kjøper justerbart senkesett for å få den bittelitt lavere Tok bare et KJAPT bilde tidligere ikveld av hvordan det ble. Får litt feil inntrykk av dette på bilder selvsagt. Og bedre bilder kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 30, 2008 Nypolert (chemical guys 5050) og klar for litt mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...