Anbefalte innlegg

Jeg har en Golf 1 1,1 som oppfører seg litt rart. Starta med at jeg kjørte den til det ble ganske lite bensin, og da starta den ikke, det er jo normalt på gamle bilen.

Da helte jeg på litt kondensfjerner og litt bensin og den starta igjen.

Nå var den kranglete igjen, fyra i noen sek noen ganger men døde like fort, men med startgass og litt ekstra guffe på batteriet starta den og jeg kjørte meg en tur før jeg parkerte.

Så kom jeg tilbake i dag, og bilen starta med en gang og jeg rygge den på bukker og monterte eksos, og ette det starta den ikke, prøvde med startkabler og startgass, men funka ikke, kom "skudd" med røyk eller bensin eller noe lignende opp av forgasseren når bilde døde.

Til slutt fikk jeg start og da gjikk den helt fint.

Noen som har peiling på hva dette kan vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om den skyter litt, kan det jo være en ide å sjekke tenninga, vil jeg tro!

ellers kan coilen bli køddete og ustabil, slik at den gir gnist når det passer den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, tenkte kansje det var bensinen siden første gangen jeg ikke fikk start, så var det bare å fylle på litt kondensfjerner og bensin så starta den, men det kan jo bare vere tilfeldigheter. Men er det noe måte jeg kan sjekke om coilener ustabil på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.