#1 Skrevet April 24, 2008 Her er forvirringen fullstendig. Har en S6 avant 97 mod som leveres med orginalt sports understell. Har nå ringt og spurt på flere forhandlere om senkesett da jeg må bruke stige for å komme inn i bilen!! Det som jeg lurer på er: Erfaringer og bilder på Eibach(35mm) og H&R(35mm) PS. NEI, jeg skal ikke kjøpe regulerbart! Det er nye dempere, så jeg trenger bare fjærene. (Nypris på Eibach og H&R er ca 3k) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2008 Eibach: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2008 Eibach: OK. Hadde sett for meg litt lavere, ca 5-10mm. Takk for respons. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2008 Har Eibach på min også.Lurer på om det er 30mm? Jeg skal skifte til litt lavere tror jeg,tenkte på 40\35mm om det er mulig å få fra Eibach eller H&R? Fortsatt syns jeg bilen er litt for høy.Har ikke siget noe særlig etter jeg satt på fjørene for ca et år siden. Men setter en knapp på Eibach når det gjelder kvaliteten ihverfall,ikke noe å si på det. Litt dårlig bilde men.Har ingen fra siden,men du ser antydning til litt for høyt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2008 Har Eibach på min også.Lurer på om det er 30mm? Jeg skal skifte til litt lavere tror jeg,tenkte på 40\35mm om det er mulig å få fra Eibach eller H&R? Fortsatt syns jeg bilen er litt for høy.Har ikke siget noe særlig etter jeg satt på fjørene for ca et år siden.Men setter en knapp på Eibach når det gjelder kvaliteten ihverfall,ikke noe å si på det. Har du noen bilder som du kan legge ut, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2008 Hadde det bare vært en mulighet for å få den litt lavere uten å skifte fjører igjen =/ Skulle vært mulig å få tak senkeskåler til disse bilene også.Tenkte å prøve noen 19" RS6 for å se hvordan det blir?Er utrolig behagelig og tight de Eibach fjørene,helst ikke lyst til å skifte til noe annet merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2008 Trodde det var 35 aom var max med kun fjærer på disse jeg? Jeg har justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2008 Ingen flere som har gode råd??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2008 Finnes mange senkesett med TÜV-papirer som senker vesentlig mer på http://www.ebay.de, men pass på at det skal ikke så veldig mye til foran før man ikke får justert riktig camber lenger. Har hatt S4 som var senket rundt 60 mm, og det så bra ut, men det ødela komforten totalt, da det var nesten ingen fjæringsvei foran. Vanlige dempere fungerer heller ikke når man får så mye senk, da bilen hviler konstant på stopp-putene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2008 gamle s6en min var senket med 40/40 H&R fjærer og gulekoni dempere.så meget pent ut og var en drøm å kjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2008 Hvilke dempere bør en går for sammen med H&R 40 mm senkefjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2008 Gule Koni er vel noe av det bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2008 Hvilke dempere bør en går for sammen med H&R 40 mm senkefjærer? Gule Koni eller Bilstein B6 Sport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2008 Gule Koni eller Bilstein B6 Sport. Noen steder de selger dette og H&R fjærer til "gode" priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 12, 2008 Noen steder de selger dette og H&R fjærer til "gode" priser? H&R har Brakes.no til en grei pris.. Bilstein får du vel billisgst hos http://www.shox.com, Koni har dem også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2008 Skal selge mine 35 mm H&R 29997 (A6C4QAvant) fjærer ganske straks om det er interesse for det. Kjøpt i 2006 - selges rimelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 12, 2008 Skal selge mine 35 mm H&R 29997 (A6C4QAvant) fjærer ganske straks om det er interesse for det. Kjøpt i 2006 - selges rimelig Det er slik MODERAT senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 12, 2008 Moderat og praktisk Sklir fint over alle fartshumper Legger ikke skjul på at de skal erstattes med noe lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 12, 2008 Bilstein får du vel billisgst hos http://www.shox.com, Koni har dem også. Finner følgende H&R dere inne til 96 mod S6, noen som vet forskjellen på de? 040. H&R Sport Springs 1992 - 1997 Set of 4 springs 1.25" lowering #29921 50317 - Pris 324 $ 041. H&R Race Springs 1992 - 1997 Set of 4 springs 1.3" lowering #29771 - Pris 324 $ Og disse demperne, vet ikke hva som er best? 020. Bilstein sport shocks 1994 - 2/1997 Set of 4. These fit the Sport model Audi S6Q. - Pris 479 $ 010. Koni Struts and shocks 1992 - 1997 Priced as set of four. Shipping included. - Pris 607.60 $ Komplett sett: 005. Koni shocks/struts & H&R spring package 1992 - 1997 Set of 4 Koni sports and set of H&R sport springs. - Pris 859 $ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 12, 2008 Forskjellen på hva? 041 er lavere enn 040 fjørene.. Konisettet inneholde topplagre også.. Det gjør ikke Bilsteinsettet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...