#1 Skrevet April 25, 2008 Drev å skrudde litt på gamle godbilen igår, og har satt på plass nyoverhalt servopumpe og diverse andre smådeler. Skulle gjøre en bremsetest på den for å se om servo og bremser funka som det skulle, men det gjorde det altså ikke. Bremsetrykk når jeg spenner pedalen i bunn siver ut en plass og den bremsevarsellyset i dashen blinker. Det forsvinner ikke noe bremsevæske ut noen plass, og beholderen holder akkurat det samme nivået selv etter en stund med pumping og trykking på pedalen. Jeg la merke til en ting til, det går en vakumslange inn i kupéen, den er helt totalt sammenklemt, tror ikke det går mye vakum i den nå gitt.. Kanke si jeg legger merke til noe spesielt, men det lønner seg vel å bytte den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2008 Er ikke den berømte "bomba" som spiller deg et puss da? (trykkakumulator) Den er jo kjent for å ta kvelden etter hvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2008 Er det jeg mistenker, men det som er, er at den var helt grei frem til jeg satte fra meg bilen i påsken. Nå etter bytting av servopumpe og litt annet småmekk neddi der, så har den begynt med det, tror jeg. Er ikke helt sikker på om den drev med det fra før av. Lurte litt på om det er andre ting jeg kan sjekke, eller om det er noe måte og teste bomba på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...