#1 Skrevet Oktober 5, 2004 Arild Dyrkorn sine bilder blir til vegg kunst The power of Rasterbater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2004 Kult, hvor er dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Kult, hvor er dette. Det vet jeg ikke, jeg så bildet i en tråd på vwvortex forumet Bildet ligger på side 67 i Rasterbater galleriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2004 Dette må da være ett S T O R T brudd på copyrighten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Dette må da være ett S T O R T brudd på copyrighten Er vel en mulighet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2004 åjåj hva sier Arild til dette da? Kan jo hende han er klar over det og har gitt han lov seff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud åjåj hva sier Arild til dette da? Kan jo hende han er klar over det og har gitt han lov seff. Så klart, regner m at Arild vil kommentere dette etter hvert som han ser det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2004 "Golf 1 by Geoff Thibodeau (26.06.2004)" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2004 Er det noen som vet hvordan man kan lage slike bilder som IKKE blir "Rasterbated" som de kaller det? Dvs, at de forblir normale farger, og ikke sorte prikker som det programmet der lager de til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2004 Her kan sikkert Arild tjene en god slant med penger viss han ikke har gitt sin tillatelse? men vet ikke om Arild er så "ond" da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Her kan sikkert Arild tjene en god slant med penger viss han ikke har gitt sin tillatelse? men vet ikke om Arild er så "ond" da og hvordan skulle han klare det mener du? dette er vel printet ut av en privatperson, til privat bruk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2004 går ikke under privat bruk når det ligger på nett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2004 Har nok brukt ein del peng på blekk allerede han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Er det noen som vet hvordan man kan lage slike bilder som IKKE blir "Rasterbated" som de kaller det? Dvs, at de forblir normale farger, og ikke sorte prikker som det programmet der lager de til? Er det noen som vet hvor man kan laste ned ett sånt program i det hele tatt -med eller uten farger?? Hva det heter er jo også en start.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 5, 2004 Tror jeg fant svaret på både mitt og Lindgrens spørsmål Står beskrevet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Tror jeg fant svaret på både mitt og Lindgrens spørsmål Står beskrevet her. Nei, det gjorde du ikke "The Rasterbator" er det som er brukt til å lage bildet av Golfen, det blir store bilder, ja, men bare i sorthvitt og laget av forskjellig størrelse prikker. Jeg vil ha i fullfarge, som en plakat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2004 Tror et trykkeri kan fikse sånt? Hvis det er noe alternativ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2004 Selvfølgelig kan de det, men det var penger da... Gøy å kunne lage plakater selv, på printeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Nei, det gjorde du ikke "The Rasterbator" er det som er brukt til å lage bildet av Golfen, det blir store bilder, ja, men bare i sorthvitt og laget av forskjellig størrelse prikker. Jeg vil ha i fullfarge, som en plakat! Mener å ha leste dette i et komputer blad som Hjemme PC eller lignende. Mener også at det fulgte med et program. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2004 Kjapt søk gjorde at jeg fannt dette programmet som ser ut til å kunne lage slike postere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2004 På The Rasterbator kan du lage bilder selv, både i s/v og farver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Selvfølgelig kan de det, men det var penger da... Gøy å kunne lage plakater selv, på printeren. Hvor store plakater kan du kjøre gjennom printeren din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 5, 2004 Poenget med Rasterbator er at de forstørrer bildene, og lager kun masse prikker som på avstand ser ut som et bilde. om du bruker Rasterbator så får du en pdf fil på f.eks 3x9 sider. Mao, det er A4 ark du skal bruke. Derfor bildene ser sammenlimt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim På The Rasterbator kan du lage bilder selv, både i s/v og farver. Det er vel ikke helt rett? Du kan vel velge hvilken farge prikkene skal ha men ikke om bildet skal være ensfarget eller beholde de opprinnelige fargene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 5, 2004 hva var det tredje valget da? Ble veldig usikker selv nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...